måndag, oktober 31, 2011

Hej återigen VD Monica Lingegård

Från: Mikael Nilsson Datum: 31/10/2011 8:06:21 PM




Till: Monica.Lingegard@samhall.se



Hej återigen VD Monica Lingegård

Du skickade ju mitt brev till regionchefen du kunde inte ringa mig skrev du. Jag hade förväntat mig att han skulle på något sätt kontakta mig men så har inte skett. Tyvärr är jag inte förvånad. Eftersom även han nu inte på något sätt verka bry sig om hur man behandlar mig. Så är det ju faktiskt svårt att låta bli att tro att denna kränkning som för övrigt fortsätter är sanktionerad av honom också. Jag hoppas jag har fel men hur företaget agerat hittills tyder det på att inget är omöjligt. Är det nu så som jag befarar med visst fog. Då är det din nivå som VD jag ska vända mig till enligt er organisations struktur. Därför vill jag att du faktiskt ringer mig givetvis kan jag ringa dig men jag antar att det är så att det ganska svårt för mig och veta när du kan ta emot detta samtal. Det torde alltså vara enklare att du ringer mig för du vet bättre när du kan det. Jag lovar att svara så civiliserad är nämligen jag! 073-8111293 för övrigt väntar jag fortfarande på samtal av det etikombud företaget har som jag kontaktat två ggr och nämnt i mail till dig tidigare!

Hälsningar Mikael Nilsson







.

Inga kommentarer: