lördag, oktober 29, 2011

En jävla brakfis som ska höras och lukta enda upp i maktens korridorer!

Jag inte ensam om att bli kränkt av samhall företag googlade hittade detta klipp från Mittnytt och Sundsvall.
Samhall kan inte annat en beteckans som en mycket sjuk organisation!
http://svtplay.se/v/2511703/mobbning_pa_samhall



Jag har två val antingen genomlida det här utan större väsen då innebär det att jag snart bli av med mitt arbete och mycket sjukare ut genom dörren som en smygande fis! Eller Bråkar jag gör allt för att tala om hur det funkar hur jag mår vad dem gör och säger ut med det till allmänhetens ögon och öron troligtvis bli jag av med jobbet i vilket fall som helst Vilket jag väljer vet ni som känner mig. Aldrig att jag försvinner ut som en smygande fis. Utan det kommer märkas och höras En riktig jävla brakfis som ska höras och lukta enda upp i maktens korridorer!

Inga kommentarer: