måndag, oktober 31, 2011

Mail till min närmaste chef begärde skriftligt på deras beslut.

Hej (personalledarens namn)


Eftersom ni säger att ni inte godta min sjukanmälan och begäran om upprättande av arbetskadeanmälan över det inträffade.Som ni säger på grund av att jag är arg på företaget. Vill jag ha detta beslut ni tagit underskrivet av den som tagit detta beslut eftersom du återkom och sa detta efter hört med någon förstår jag att det är någon annan som tagit detta beslut.Jag ringer dig snart också så du får höra detta muntligt, hoppas att du svarar!

Så jag vill du skickar det hem till mig så fort som möjligt.

vänligen Mikael Nilsson


Ja nu har jag talat med honom och upprepade det jag skrev i mailet. Han sa att du får inte skriftligt jag kräver inte förstadagsintyg jag kräver läkarintyg! Men eftersom det är från första dagen så menade jag att de är saksamma du få kalla ...det var du vill men vill ha det skriftligt. Ja sa också att det jag begär regleras i avtalet Men han vägrar ge mig beslutet skriftligt! Jag kommer försöka få till ett möte face to face med arbetsledningen och ha med mig en person till så vi är två!


.

Inga kommentarer: