måndag, oktober 31, 2011

Från:




Lingegard Monica



Datum: 30/10/2011 7:41:04 PM Till: Mikael Nilsson Kopia: Knutsson Anders

Hej Mikael,



Dessvärre har jag ingen möjlighet att ringa dig. Jag vidareförmedlar ditt brev till Anders Knutsson som är regionchef i Växjö.



Mvh



Monica Lingegård
Från:



Mikael Nilsson



Datum: 30/10/2011 9:26:51 PM Till: Monica.Lingegard@samhall.se





Hej Monica



ja gör du det.



Han vet mycket väl om vem jag är. Det är inte säkert att han vill hjälpa mig, du förstår här håller cheferna varandra om Ryggen. Varför jag vänder mig till dig är för att du är ny tillträdd VD för Samhall. Och förhoppningen är att du kan skilja på sak och person. Och du är högst ansvarig förutom styrelsen. Därför mailade jag till dig. Jag tacksam att du till skillnad från mina chefer här nere i småland åtminstone svarar mig det ska du ha tack för. Din företrädare svarade också, på det sättet var hon mycket bra Birgitta Böhlin. Jag hoppas nu då att Knutsson också kan skilja på sak och person.Och att du inte kan ringa mig kan jag förstå. men skulle ändå vara tacksam om du ville skriva nånting om vad du tycker om de sak förhållanden jag beskrivit här och om Etikombudet kunde höra av sig? jag mår nu väldigt dåligt psykiskt av denna situation.

mvh Mikael

Inga kommentarer: