måndag, oktober 31, 2011

Lägger fortlöpande ut information angående kontakter med Samhall om kränkningen


Hej som ni märker här så lägger jag ut fortlöpande vad som händer i kontakter med Samhall som ni säkert också märker så ger jag inte ut namnet på de två samhallchefer som har kränkt och förolämpat mig senast nu då på cafe fenix i Emmaboda. Ni kanske undrar varför? Ja inte är det av hänsyn till dem inte någon större i allafall. Men dem har barn och anhöriga och dem har inte gjort mig illa. Sån är j...ag ,så tänker jag. Men jag kan inte låta bli och undra om dem kan tänka att även mina nära och kära far illa av att jag mår dåligt. När dem sätter mig på jobb som intyg och erfarenheter visat för dem och för mig flertalet ggr att jag bli sjuk. Det inte roligt att ha en pappa som jämt har ont och mår dåligt och som av det tyvärr kan bli sur och grinigare än vanligt.

Inga kommentarer: