lördag, juni 06, 2009

Sista kampanjdagen är över! Kom ihåg att RÖSTA!

Sista dagen för vår valkampanj är över. Vi har som tradition att valdagen kampanjar vi inte. Nu är det upp till väljarna hoppas verkligen man utnyttjar sin rösträtt och givetvis ser vi helst att rösten läggs på vänsterpartiet det mest EU kritiska partiet. Vi behöver kritiker inte bara nickedockor i Bryssel. Idag tog jag fram kameran Nicke har envist plåtat mig när vi varit ute och kampanjat så nu tyckte jag det var dags föreviga honom.





Nicke visar att de ekologiska tomaterna är fina idag också.





Nicke ser till att det är ordning på tomater och material.






Kvar på centrumtorget även valdagen är Eva-Britt Svensson

som vi så gärna vill skicka till EU-parlamentet hon har verkligen visat att man som kritiker i EU faktiskt kan åstadkomma saker. Det behöver hon fortsätta med och vi ser gärna att hon får fler vänsterkamrater med sig därnere.

kom ihåg att RÖSTA I MORGON val lokalerna öppnar 8.00 stänger 21.00

2 kommentarer:

Samuel Karlsson sa...

Ett litet tips... att skriva "Glöm inte att rösta" medför ofta att hjärnan tänker "glöm". Bättre att skriva "Kom ihåg att rösta".
För övrigt så ska jag rösta på Vänsterpartiet, dock inte bestämt om jag ska kryssa och isåfall vem..

Mikael.R.Nilsson sa...

Tack Samuel för tipset du har helt rätt jag har ändrat det nu

Vilken kandidat du än väljer så är det bra alla är mycket bra.