fredag, november 04, 2011

Vänner ni har gjort skillnad Tack!

Mötet var en framgång ni undrar säkert alla. Så till vida att man nu äntligen inser och nu erbjudit mig arbetsuppgifter som jag kan klara av utan att bli sjuk av dem som jag givetvis då accepterat kan bara efter dessa alla år säga äntligen. Kvar att lösa är dock min sjuklön och arbetskadan (kränkningen) men vi kom överens om att dela upp detta och tog själva arbetsuppgifterna först, vilket jag tyckte var klokt. Men jag övertygad om att utan det tryck som byggdes upp här via facebook och blogg samt mailkontakter med högre ort för det var dem klart medvetna om det hjälpte till att det blev ett möte överhuvudtaget och att det nu gick så här bra, så tack ni alla fina människor som stöttat mig många under lång tid som vetat om hur jag haft det många nya som tillkommit den senaste veckan ni har gjort skillnad vänner!.

 Jag mår mycket bättre nu. Hoppas detta kan få andra som behandlas illa att förstå att man ska inte tiga och godta det utan man kan själv och med hjälp av andra gör mer än vad man ibland tror. Och det var idag inga problem att låta mig få ha min vän med. som var helt omöjligt igår. Däremot så är praktiken över på Himmel o Pannkaka men Terttu Birane jag kommer inte överge dessa fina ambitioner som finns för detta utan efter ork och bästa förmåga vill jag vara fortsatt delaktig i detta. kramar till er alla


Mikael Nilsson

Inga kommentarer: