torsdag, november 03, 2011

Svar från regionchefen och ett svar på det tillbaks.

Från:




Knutsson Anders



Datum: 2/11/2011 11:28:34 AM Till: Mikael Nilsson Kopia: Dahlstrom Helen

Hej Mikael!

Tack för ditt mail. Jag har läst det du skriver. Har också fått information om din kontakt med Monica. Arbetsområdeschefen Helen Dahlström och hennes organisation har förtroende och delegation att hantera ditt ärende och jag vet att ni bokat ett möte i denna sak.

Med vänlig hälsning

Anders Knutsson
Regionchef






Hej Anders.
Tack för att du åtminstone svarar!

Ja vänder mig inte till dig för att det är kul på något sätt! Jag mår väldigt dåligt av det inträffade. Du har förtroende för arbetsområdeschef Helen Dahlströms organisation skriver du. Som du förstår kan jag inte ha det då det är hennes organisation som kränkt mig och fått mig att må mycket dåligt! Jag även skrivit till etikombudet som Samhall säger man ska vända sig till men ingen som helst respons där!

mvh Mikael Nilsson

Inga kommentarer: