söndag, mars 18, 2007

Verksamhetsberättelse 2006

Idag har jag och vår sekreterare Hugo Grönlund sammanställt vår verksamhet under 2006 Det var inte lite vi har gjort detta valår. Två saker slår mig direkt att vi trots att vi är en liten partiförening ändå lyckades genomföra en så pass kraftfull valrörelse. Den andra saken att vi ändå kan ha den bredden i vårt arbete det är ingen enmans show alla har bidragit varit aktiva och det känns skönt vi är ett bra team ett sammansatt sådant det behövs ju även nu i kommun politiken inte minst. Jag väldigt glad att jag fått förtroendet att under 2006 vara ordförande det är ett stimulerande uppdrag då jag vet att vi är ett team och inte bangar utan kör vår politik försöker alltid göra vårt bästa.

2 kommentarer:

tomasrj sa...

Ni är inte så många i Emmaboda, men det jag slås av är just det du skriver, att alla är med och arbetar efter sin förmåga. Det gör er enormt starka!

Det ska bli kul att komma till er och leda årsmötet på torsdag!

Nicke Grozdanovski sa...

Vi är ett bra gäng och vi har en bra ordförande och tillsammans är vi otroligt starka