söndag, juni 19, 2011

"Herr Boda" Ahonen var inte där när banden klipptes.

Jag var med Nicke min partikamrat på invigningen igår av Glass Factory i Boda glasbruk. Ja vi var med tog besluten att köpa glassamlingarna att köpa bruket att gå med på en borgen på 10 miljoner tro jag det var. Vi ville däremot inte gå med på åtagandet av ytterligare ett borgensåtagande på 24 miljoner. Då blev vi kallade både det ena och andra av herr Boda inself Ahonen på hans blogg fick vi mottaga veckans skämskudde.

Därför är det extra förvånande att nu kunna läsa i hans blogg att han inte var med när Juholt klippte bandet. Fotbollen var viktigare ok så må vara hänt. Men det som gör mig riktigt bekymrad är hans ordval om Juholts utseende Hökansikte som kan skrämma små barn. Jag tycker faktiskt att kommentera folks utseende vem det än månne vara är lågt och föga värdigt en för övrigt duktig bloggare. Frågan är om han inte själv nu kvalificerat sig till att få utdela sin egen veckans skämskudde till sig själv?

Inga kommentarer: